Min hyresvärd.

Jag har tyckt att min hyresvärd verkat skum ända sen innan jag flyttade hit.
Det händer massor med konstiga saker hela tiden.
  • Provisoriska kontrakt? Varför inte bara skicka ett riktigt?
  • Rycker på axlarna åt det mesta.
  • Vill helst ha hyran kontant.
  • Jag får inte ha mitt namn på postlådan (vilket jag har ändå!).
  • Hon får all sin post hit.
  • Hennes post innehålller ofta brev från tingsrätten eller polisen.
  • För ett par dar sen fick jag ett sms där det stod ungerfär "Hej, har du pratat med hyresvärden och vad har sagts i så fall?" jag svarar att jag inte har gjort det och frågar om det har hänt något. Då ringer hon och säger "Nä, det var bara nåt med tvättstugan" Jo säääääkert.
Vet inte om det börjar bli lite många punkter för att det ska vara tillfälligheter?
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Julia

Hm, ja du, den där hyresvärden lät lite skumt.. Ja, visst längtar man hem när man ser sånt fint=) Ska hem runt 24 oktober, då Linns son (lillpojken på en av bilderna) ska döpas. Absolut att vi borde ses snart, Linköping och Örebro är ju ganska så close också=) Sköt om dig, vännen! Kramar

2009-10-03 @ 00:21:28
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: j

låter onekligen lite skyumt =)

2009-10-04 @ 17:17:55
URL: http://hogahastar.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar dig med och saknar skolan jättemycket! Det är jobbigt att "jobba" heltid....suck. Kom hem och boxas med mig! :D Uppdatera bloggen meeer!

2009-10-05 @ 22:27:26
URL: http://forssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0