Förlåt.

Jag ber ödmjukast om ursäkt.
Jag har inte haft något internet och jobbar dygnet runt.
Skyller på det.=)

En update då.

Göteborg var fantastiskt.
Jättekul att mysa med Maja, mycket kvalite den här helgen.=)

Fredag var i alla fall fest med några av Majas kompisar.
En liten överraskning dock.
Mitt ex ex var där.
Hur sjukt är inte det?
Gbg är väl stort, trodde jag.
Tydligen har jag för länge sen kallat den här tjejen för "barbie", påminnde Hanna mig om.
Snacka om obekvämt.
Blev lite för nära.
Så nu talar vi inte mer om det.

Kul utekväll i alla fall. Stort härligt ställe där det var gratis att gå in. GRATIS!!!
Kvällen avslutades med folköl och chips på en trappa med utsikt över avenyn och (nästan bara) skelleftebor.


Lördagen blev det brunch och shopping och sen en myskväll med pizza och film.
Söndag var en Sanna och Majadag med spel och LISEBERG (Vi klarar inte lika mycket nu som förr vill jag lova).

På väg hem i bussen var jag den enda som fick ett dubbelsäte för mig själv! Väääärt!

Sen dess har jag bokstavligen (nästan) jobbat dygnet runt.
Idag blir sista dagen innan jag får helg.
Ska bli skönt, men den är ännu en gång fullbokad.=)

Fredag: Ladies night
Lördag: Nyköping
Söndag: Miiis kommer och hälsar på


Härligt!

Många kramar till er mina saknade människor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig

/Lillsyrr S

2009-10-01 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0