......

Huvudet är fyllt.
Det är så mycket som ska kommas ihåg och ordnas med.
Jag känner att jag går lite bakåt i praktiken nu.
Har känt mig lite mer osäker nu i några dagar.
Snart ska jag dessutom börja få vara litegrann på de andra avdelningarna. AAAAAAAH!

Det ska väljas inför nästa termin också. Och jag tvekar. Mest för att jag ska ångra mig, för jag tror att jag redan bestämt mig för hur jag ska välja.

Jag har börjat fundera på jobb. Vad vill jag göra egentligen och hur ska man bära sig åt för att få ett jobb över huvud taget? Måste nog försöka lägga dom tankarna på hyllan ett tag. Det är ju ändå ett tag kvar.=)

Sen längtar jag efter alla hemma. Skulle verkligen behöva en hemmahelg. Speciellt då jag vet att Hanna får åka hem snart. Men jag får göra andra roliga saker istället! Och det är faktiskt inte så lång tid kvar heller.=)

Helgen har i alla fall varit UNDERBAR!

Ladies Night med Hanna och Johanna och några fler var helt fantastiskt roligt, över förväntan.=) Det roligaste på hela kvällen var nog när Hanna och Johanna beslutade sig för att skippa toakön och gå på pissoar istället!



Välbehövligt mys med familjen Eklund i Nyköping på lördag och söndag! Lilla Skruttarne, som numera kallas för Jonah, växer så det knakar och är precis lika charmig som jag minns honom.=)

Precis samtidigt som jag kom från Nyköping så kommer Maria från norrköping och hälsar på. Alltid lika trevligt! Efter den helgen däckade jag tidigt igårkväll och var ändå dötrött imorse när jag skulle upp!=)

Kommentarer
Postat av: J

du kan ju komma en helg till sundsvall iaf =))))) om du inte ska ända hem =)

2009-10-06 @ 14:41:39
URL: http://hogahastar.blogg.se/
Postat av: Anna

Kom hem så vi kan grubbla över vår framtid tillsammans för att jag har exakt samma funderingar. Har även funderat på att boka in en träff med Maria Berg för att bolla mina funderingar med....gaah, samtidigt som jag blir arg på mig själv för att jag inte bara kan ta det lugnt och börja oroa mig i vår i stället. :)

2009-10-08 @ 12:26:21
URL: http://forssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0