Ensam.

Ibland älskar jag verkligen mig praktikplats.
Vissa dagar lär man sig verkligen massor.
Har fått varit i skolan idag och lekt lite fröken.
Hur kul som helst, men igen barnlek ska jag tala om.
Konsten att motivera är rätt svår alltså.

Annars är det rätt tomt hät utan Hanna.
Fast av någon lustig anledning känner jag ändå någon sorts ro här.
En ro i själen som jag aldrig känner hemma.
Det är skönt att vara ensam.
Trodde jag aldrig att JAG skulle säga, den mest sällskapssjuka människan i världen.
Kanske är rätt nyttigt för mig det här ändå.
Vem vet.



Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Saknar dig med! Vore lite kul att ta en morgonpromenad på distans nu när vi har ombytta miljöer! :) hehe puss på dig!

2009-10-15 @ 22:32:10
URL: http://hdahlin.blogg.se/
Postat av: J

good for you sanna, jag tror man lär sig mycket av att vara ensam :) och det är faktiskt skönt att kunna njuta av att bara va med sig själv ibland :)

2009-10-16 @ 15:57:20
URL: http://hogahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0