Att säga hejdå.

Min favoritgrabb ska skrivas ut från avdelningen.
Ett par ord på vägen, ett hejdå och en kram.
Det var uppgiften.

Men det går inte alltid.
Alla har sina speciella personer.
Den här killen var speciell för mig.
Att bara ge någon ett hejdå och en klapp på ryggen funkar inte jämt.
Vi kommer ju aldrig att ses igen.
Han var ledsen, jag var ledsen.
Det tror jag syntes jättetydligt på oss båda två även om vi gjorde vårat bästa för att inte visa det.

Vi sa inte så mycket men det kändes inte som att det behövdes heller. Försökte ändå säga några bra ord utan att bli för personlig, även om det var svårt. När han kommer fram och ger mig världens största kram och säger att han tyckter att jag är världens bästa var det inte så lätt att hålla tårarna tillbaka. Det var väl kanske inte ett av mina mest professionella ögonblick men man får väl kanske acceptera att endel människor blir man berörd av, och vissa lyckas man nog beröra också. Om man har tur.

Tufft var det, minst sagt.
Nu behöver jag en helg hemma.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är så duktig Sanna!

2009-11-12 @ 14:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0