Sista natten.

I natt är det sista natten i skruttlägenheten. SÅ SKÖNT. Sen blir det Hanna och Ottos (mina räddare i nöden) soffa i två nätter innan det bär av hemåt.

Det händer jättespännande saker på jobbet.
Dom rymmer och kommer tillbaka. Rymmer och kommer tillbaka.
Uppför sig förjävligt. Slåss och lever rövare.
Och emellanåt är dom helt fantastiska underbara små killar!

Min bästa Jens är i Iran nu. Jobb. Var lite orolig innan. Jag menar, det är ändå Iran.
Men bäst som han är så fick jag ett telefonnummer så vi kunde hålla lite kontakt.
Eftersom han är bäst och inte jag så är det han som skickat meddelanden då och då för att berätta att han lever och höra hur jag mår. Bäst, bäst, bäst.

Det har snöat här igår och idag. Och än så länge ligger den kvar. FANTASTISKT!
Jag hoppas att det finns lite snö hemma också nu när jag kommer!

Kommentarer
Postat av: j

that is does!

ska du åka buss från sundsvall på fredag? =)

2009-12-15 @ 00:23:57
URL: http://hogahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0