Resumé.

Sen sist har det förstås hänt endel. I korta drag:

- Helgen hemma var såklart underbar! Mycket familj och vänner. Och tillbakaresan gick smärtfritt. Snart är jag hemma igen. Längtar!

- Min hyresvärd får fler brev från hovrätten och inkasso. Dessutom har hon hotat med att byta lås på lägenheten. det fick hon naturligtvis inte. Men om man säger såhär: jag har bara två veckor kvar i denna lägenhet: Can't wait!

- Praktiken går bra. Mina kollegor är riktiga proffs och jag lär mig mer och mer för varje dag som går. Känns tråkigt att det snart är slut. Att vara här är lite som att finnas i en bubbla och snart ska jag tillbaka till verkligenheten igen.

- Helgen har tillbringats med massor av Hannor! Härligt! Lugn och skön. Kvalitet helt enkelt.

- Idag har jag varit ledig och vilat hela dagen. Skööönt och behövligt. Borde ha tagit tag i pluggandet och skulle precis börja. Men istället ska jag gå en prommis med det allra bästa med Linköping. Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0