Luciakraball

Igår var det luciakravall vid Linköpings Universitet. Hur kul som helst!!! Johnossi var ännu bättre live! Dogge var Dj efteråt och spelade väl inte riktigt musik efter min smak, men några härliga dängor fick han till.=) Hursomhelst, röj röj röj! Hanna tappade sin kamera i golvet, hur den ska kunna vakna till liv vet jag inte.=/ Men jag skulle gärna vilja se bilderna!! Ooooyes!

Jag har faktiskt mer energi än jag förtjänar idag.
Beror kanske på alla glada nyheter som poppar upp här och var!
Jag vill vara hemma och hjälpa till att fira!
Nu är det dags att börja packa. Packa för att komma hem till er!
Snart så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är välkommen hem fina fina Sanna! /Lillsyrran

2009-12-06 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0